poniedziałek, 18 lutego 2013

Nocne marki „rosną w siłę”


ShowUp.tv, będąc pierwszym polskim serwisem z kamerkami zaciekawił mnie od samego początku. Wcześniej oczywiście widziałem już tego typu serwisy – chociażby w Ameryce, ale nie sądziłem, że ten pomysł ma szansę przyjąć się w Polsce (czyli jakby nie patrzeć w państwie konserwatywnym). Jak jednak widać, byłem w błędzie – co z resztą bardzo mnie cieszy, bo sam także lubię sobie czasem popatrzeć na piękne nagie dziewczyny.

Od samego początku serwis rozwijał się bardzo szybko. Jedną z rzeczy mających na to wpływ są z pewnością użytkownicy, którzy po prostu potrzebowali tego typu rozrywki, ale zasługi nie można także odmówić bardzo dobrze (przynajmniej według mnie) przeprowadzonej kampanii reklamowej, która do dziś praktycznie nie zwalnia.

No ale nie odbiegając zbytnio od tematu, z tego co mi się zawsze wydawało, noc jest czasem przeznaczonym na sen... No właśnie „wydawało się”, bo każdego dnia rośnie liczba nocnych marków przesiadujących przed kamerkami, pokazując mi tym samym, że byłem w błędzie. Nie wiem co ma na to wpływ – owszem w nocy na kamerkach można spotkać naprawdę seksowne dziewczyny, które nie pojawiają się za dnia, jednakże w dzień również jest wiele pięknych kobiet, więc to chyba nie to. Przyznam szczerze, że nie potrafią za bardzo wyjaśnić skąd ta ciągle rosnąca liczba widzów w godzinach późno nocnych, a bardzo mnie to ciekawi...

A jakie jest wasze zdanie? Potraficie odpowiedzieć co sprawia, że prawie z dnia na dzień rośnie liczba nocnych marków przesiadujących przed kamerkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz