wtorek, 26 lutego 2013

Seks nauczycielki


Temat będzie lekko kontrowersyjny, ale uznałem, że warto go poruszyć. Mowa tu o nauczycielkach, które uprawiają seks ze swoimi uczniami. Co pewien czas w mediach pojawiają się wzmianki o kolejnej aresztowanej nauczycielce/nauczycielu, która to współżyła ze swoim uczniem lub też kilkoma. Czy faktycznie powinna zostać skazana? Ja uważam, że nie!

Nie mówię tu jednak o skrajnych przypadkach, gdzie nauczycielka lub uczeń sypiają z dzieckiem bardzo młodym, poniżej 15 roku życia, co śmiało można nazwać pedofilią. Chodzi mi bardziej o sytuację, gdy nauczycielka traci pracę za seks np. z licealistą. W artykułach od razu można przeczytać jaka to jest zła, ile krzywdy mu wyrządziła itp. Z małolata każda stara się zrobić ofiarę – niekiedy dochodzi do tego, że nawet sam małolat zaczyna to przedstawiać tak, jak gdyby faktycznie był krzywdzony itp. – tak jakby sam tego nie chciał!

Ostatnio w Ameryce był podobny przypadek, gdzie około 20 letni uczeń zamieścił na jednym z portali zdjęcie nagiej nauczycielki – które od niej otrzymał i opisał pokrótce swój romans z nią – trzeba tu zaznaczyć, że pisał to będąc z tego naprawdę dumnym, chwalił się tym. Jak można było przewidzieć, całą sprawą zainteresowały się media i władze szkoły, w której ów nauczycielka pracowała i zwolniły ją oskarżając przy okazji o seks z nieletnim (bo w czasie gdy się razem kochali, to nie miał jeszcze 18 lat). Co na to sam zainteresowany? Z dnia na dzień, z dumnego, chwalącego się tą przygodą nastolatka, zmienił się w pokrzywdzonego dzieciaka... kpina.

Swoją drogą, nie wiem jak Wy, ale nie raz przeszła mi przez głowę myśl – szczególnie, gdy aresztowana nauczycielka była ponadprzeciętnej urody, że dlaczego mnie to nie spotkało... Sam miałem w liceum kilka nauczycielek, w których się „podkochiwałem”. Wtedy jeszcze nie mówiło się o takich sytuacjach, jednak z biegiem czasu jak dowiedziałem się, że mają miejsce, to naprawdę żałowałem – i jak wspominam tamte chwile, to nadal żałuję, że któraś z nich mnie nie „wykorzystała”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz