wtorek, 16 października 2012

Bez kamerek coraz ciężej.....

Już 4 dni bez kamerek, bo musiałem wyjechać w podróż biznesową.....Bardzo brakuje mi przebywania na kamerkach i adorowania panienek, które tam przebywają:):) Już kupiłem sobie nawet słuchawki, aby inni w domu nie słyszeli okrzyków i achów, gdy włączę głośnik na fulla. Teraz jak odpalam showup.tv, to już można śmiało powiedzieć, że odpływam w świat wirtualnych kamerek ;). Jak tak zauważyłem, to dużo osób ostatnio rejestruje się na kamerkach. Jedni dla zabawy, a inni aby po prostu z kimś porozmawiać. Przebywanie na showup.tv, rzeczywiście daje często także okazję do pośmiania się, bo niektóre osoby robią istny kabaret....:). Ostatnio na kamerkach pojawiła się daisy 32, która bardzo narzekała, że nie ma kamerki, ale jest tutaj bo czuje się odrzucona. Ja jej odpisałem, żeby jednak uzbierała na kamerkę i pokazała to co ma w sobie pięknego i wartościowego, bo nie wątpiłem w żadnym wypadku, że tak właśnie jest...... Na następny dzień zobaczyłem, że daisy 32 jest już online na video:). Od razu zapytałem:" I jak dało się kupić kamerkę?? Po czym ona powiedziała, że nie zbierała, a poprosiła matkę o 100 złotych mówiąc, że potrzebuję na plecak do szkoły.... Swoją drogą, ciekawe za co teraz kupi nowy tornister:)..... Ech te dzisiejsze dziewczyny są dużo bardziej niegrzeczne, aniżeli faceci.... W wakacje też poznałem podobną laskę w realu, która tak ciągła mnie na kasę, że przez własną głupotę sprzedałem samochód i telewizor..... Czysta głupota po prostu - mówię wam......Ale każdy robi błędy i tak już zostanie na dłużej.....Ważne panowie by jeśli już to wiązać się z kobietami, które naprawdę na to zasługują i dadzą nam takich uczuć i miłości, jakiej od zawsze oczekujemy:):) A co do daisy 32 to się jej boję, bo nick i wiek w wirtualnym świecie, nijak się mają do rzeczywistości:):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz