piątek, 12 października 2012

Zaczyna się weekend a mimo to jest smutno...

Zaczął się weekend i jest Piątek, a jednak w głębi serca nie jestem za bardzo szczęśliwy...... Największy smutek mój jest w tym, że pomimo dobrej sławy na showup.tv, nie mam dziewczyny dalej....Ale uważam, że to tylko kwestia czasu.Ostatnio wyczaiłem fajną dziewczynę, która zwie się prawdziwa 20 i powiedziała mi, że z wielką chęcią się ze mną spotka:). Ja jej uwierzyłem od razu i miałem nadzieję na bardzo szybkie spotkanie, jednakże na privie powiedziała mi, że na razie to tylko rzeczywistość wirtualna wchodzi w grę. No cóż takie Życie... Pierwsze wrażenie zawsze jest najważniejsze w kontaktach męsko-damskich.... Jednakże szedłem w zaparte i zapytałem prywatnie, czy pomimo tego regulaminu na kamerkach, może uda się spotkać po za regulaminem. Ona mi na to, że być może:)...  A ja na to wielkim uśmiechem, że bardzo zaintrygowała mnie i że na pewno z niej nie zrezygnuje;). Wczoraj oglądałem pokaz konefki i bardzo żałuję, że nie może być moją Dziewczyną, a jakiegoś kolesia, który wygląda jak jakiegoś młokosa....Czym jest fajna dziewczyna to wie każdy, kto miał szansę, chociaż raz odwiedzić showup.tv. Jestem człowiekiem z natury pesymistą, więc gdy spotka mnie dziewczyna mojego Życia, to po prostu zmieniam cały świat dla niej, a gdy mnie zostawi, hmmmm.....to jestem sobą??dziwne prawda?? Faceci w tym świecie mają zdecydowanie gorzej, bo  muszą na pieniądze tyle dni harować, a jedna panna pokaże cycki i już ma 500 żetonów, normalnie masakra.....:) Wiele sław jest na showup.tv, jednakże żadnej nie spotkałem  w realu, czyżby taka zasłona dymna twórców portalu?? Jestem człowiekiem bardzo konkretnym, dlatego też chciałbym tak zarobić, jak te panie na kamerkach, ale to chyba one potrafią tylko generować tak dużą kasę z pokazów erotycznych.... Przyszło Nam Żyć zdecydowanie w ciekawych czasach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz