wtorek, 30 października 2012

Odezwała się kobieta z wakacji

Heeh ..... Gdy już myślałem, że to koniec, to odezwała się do mnie dziewczyna z wakacji, z którą miałem okazję spędzać wiele chwil, także tych gorących.....Wszystko co do tej pory wykonywałem, nie było mnie w stanie zdziwić, ale wczorajszy dzień na pewno przejdzie do historii. Wreszcie sms i zaskoczenie, że to ona i postawiła prosty układ. Uzgodniliśmy, że będziemy się spotykać na seks za kasę, a więc 100 złotych za jedną godzinkę przyjemności:). A wcześniej jakieś piwko i na seksik:):). Oczywiście spotkania odbywały by się co tydzień, kiedy to bez problemów, mógłbym bzykać tą brunetkę do woli :)..... Jestem zszokowany postawą dzisiejszych kobiet, które często zachowują się tak, jakby zapomniały, że istnieją jakiekolwiek normy moralne, czy ograniczenia, których kiedyś Kobiety miały na co dzień .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz