niedziela, 21 października 2012

Żyję i Żyje w świecie wirtualnym ......

Jako, że bardzo kontrowersyjny ze mnie facet , to chciałbym się wam przyznać do czegoś ważnego :). Otóż Rzeczywistość wirtualna stała się dla mnie równie ważna, co świat realny. To tutaj mogę pooglądać dziewczyny, które się mi naprawdę podobają. Chociaż w realu mam wielu dobrych znajomych to i tak sobą większość z nas jest tylko na kamerkach, na których jest tyle fajnych charakterów, z którymi warto się zaznajomić:). Wiele ludzi nie zdaje sobie sprawy z potęgi jaką daje dziś "wirtual". W necie można już nawet kasę zarabiać, bez wychodzenia z domu co czyni nasze czasy bardzo fajnymi i zabawnymi. Wiele dziewczyn, z którymi miałem tu okazję rozmawiać nie ma facetów, bo wybierają samotność, która wynika z trudnych i smutnych dzisiejszych czasów. Zapomnieliśmy już o tym, co to znaczy Miłość i potrafimy to co naprawdę ważne zamienić na "kult pieniądza", a przecież z kasą jest tak, że dziś jest a jutro nie ma.... Drodzy czytelnicy mego bloga;),  popatrzcie proszę za oknem i wśród znajomych, być może ktoś tam na was czeka. Dziś umówiłem się na randkę i z tej strony was zdziwię, gdyż Dziewczyna jest z realu i naprawdę da się:). Ważne aby uwierzyć w siebie i nie patrzeć i na to  co mówią inni..... Moje obecne szczęście wynika z tego, że robię to co chcę i to co dyktuje mi serce. Pewnie pójdziemy do jakiejś fajnej kawiarni i spokojnej:). Też dokładnie nie wiem jeszcze jakiej :). Będzie dużo miłych chwil dziś aby porozmawiać, spokojnie i miło;). Życie w pojedynkę jest bardzo ciężkie i trudne. Czas przemija tak szybko jak sen, dlatego jeśli czegoś nie spróbujemy to potem będziemy po prostu tego żałować. Utworzyłem ten blog dla Was aby uchronić przed błędami w Życiu, które zdarza się mi popełniać, nawet na showup.tv;) ,,,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz