czwartek, 11 października 2012

Czuje w powietrzu zapach suni....:):)

Od kiedy zrobiło się zimno to ciężej w realu poderwać jakąś fajną sunię....Chociaż ostatnio bardzo popularne są randki typu speed dating, to jednak jakoś już mnie ciągnie bardziej do showup.tv. Z kumplami odnalazłem ostatnio fajny motyw na kamerkach. Chodzi o to, że laski, które raz odwiedzą nasze pokazy to wracają już na drugi dzień, i w sumie to nie ma się czemu dziwić, bo przecież my tacy męscy jesteśmy:):)
Odwiedziłem w poniedziałek na privie pokaz fajnej blondynki, z dużymi cyckami, a jak ruszała językiem to po prostu czysty majstersztyk :) Co mnie zaintrygowało to to, że laska już przed samym pokazem miała od facetów takie komentarze jak: ale bym jebał, czy pomasuj cycki:). Nick panny to nastypussy , po prostu polecam:). Ale do diaska, czemu wszystkim gościom zawsze podobają się te same laski?? Czasami mam wrażenie, że faceci, którzy żyją obok mnie, chcą mi odebrać kobitkę od razu, jak mi się już tylko spodoba. Kolejna fajna niuńka to konefka :) - maniakalna seksoholiczka tego kraju....:) Przez to, że używa fajnej bielizny i masturbuje się w erotyczny sposób, przez co każdy na jej pokazach zostaje na dłużej:):) Ha ha rozpieprzył mnie też chłopak, który się wtrąca w rozmowy konefki a w tle leci tvn, czyli coś w sam raz dla ludzi lubiących zadymy:):) A żeby nie było nudno, to jak konefka poszła robić siku, jej chłopak pokazał że ma parcie na szkło  i siadł przed kamerką;):) Chyba się w niej zakochałem, bo mało, która dziewczyna przyciągnęła mnie na kamerki dłużej, jak robi to konefka :). Ba jeszcze zaczęli się pokazywać z mężczyzną, jakie zabawki używają podczas wspólnych zabaw, to już po prostu odpadłem...... Panienka bardzo lubi alkohol, o czym świadczy piwko, które zawsze sączy na pokazach dodając,że musi być zimne:):) Do tego wszystkiego laska urządziła losowanie dla tych, którzy wpłacili po 20 żetonów.... Bardzo ciekawa inicjatywa:):). Ja  jestem za....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz