niedziela, 28 października 2012

Kobiety zmianiają nas jak rękawiczki .....

Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że współczesne panie, nie potrafią na długo utrzymać się przy jednym partnerze. Stały się bardziej wymagające, ale i chętniejsze ale na tylko jednorazowy sex ..... Od kiedy jestem na kamerkach, to wyczuwam takie problemy jeszcze bardziej ..... Kiedyś chciałem napisać książkę na temat tego, jakie relacje utrzymywałem z kobietami i czego w całym Życiu dotychczasowym się nauczyłem w kontaktach z ponoć, tą ładniejszą płcią przeciwną. Tak tak już jest, nudzą się kobiety, często  zmieniają facetów jak skarpetki i dla większości jest to normalka. Kiedyś wydawało się mi że będę miał problemy z płcią przeciwną, bo nie wyglądałem najlepiej, jednakże od kiedy poszedłem na studia, stałem się pewniejszy siebie. Po prostu to, jacy jesteśmy na zewnątrz, zależy od postrzegania siebie. Każdy z nas ma w sobie jakieś ukryte tajemnice i pragnienia, które boimy się na co dzień ujawniać, przed innymi. Współczesne kobiety stały się bardzo dziwne. W wielu związkach, często brakuje nowości, dlatego tak dużo  ludzi się rozstaje , głównie z braku szacunku do siebie, a często przyznawania się do niepotrzebnych rzeczy przez partnera, co wywołuje oburzenie zwykle. Z kobietami ciężko się rozmawia, bo one mają swój świat i w swych postanowieniach są bardzo zatwardziałe niestety.... Darujcie sobie laski, co mają wielu facetów naraz i twierdzą, ze wolą być same bo potrzebują nas tylko do dupczenia, taka prawda ...... Wiele razy jeździłem korzystać z usług panienek za których usługi  co płaci się  i powiem wam szczerze, że takie zbliżenia są najlepsze bo nie trzeba się o nic starać:):) .....Wiecie, ja już przez pewną laskę, straciłem i samochód i super telewizor, dlatego nie radzę wam się wiązać na stałe .....//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz