wtorek, 9 października 2012

Podglądać każdy może, jeden lepiej drugi gorzej.....

Większość ludzi podgląda, jedni swoich sąsiadów a inni kobiety na kamerkach showup.tv......
Co jest takiego fascynującego w codziennym podpatrywaniu innych?? Ano to, że można zobaczyć ciekawych ludzi, odróżniających się od większości.... Mało kto ma odwagę pokazać część swojej prywatności jak to z wielką chęcią robi, większość panienek na kamerkach..... Większość fanów pokazów zada sobie pytanie pierwszy raz odwiedzając serwis: dlaczego Ta ów Piękność nie może być u mnie  w pokoju na dużej kanapie?? :):) Ilekroć bywam jako widz na kamerkach w showup.tv, to zdarzają się tu młode latawice, które ledwo co wyszły spod cycka mamusi, ale i też poznałem kilka ładnych perełek, które potrafią ładnie i z gracją pokazać dupcie. Bardzo podobają się mi kobitki w wieku od 20-30 lat, najlepiej samotne, bo najwięcej czasu spędzają przed kamerkami, a pokazy na priv są genialne:):)
Kiedyś chcąc oglądnąć panne uprawiającą sex musiałem w nocy iść pod okno sąsiadów i można było już z daleka usłyszeć krzyki żonki mojego kumpla, która miała tak niewyobrażalny orgazm, że jakby podłożyć mikrofony zapewne starsze babcie by usłyszały ją mieszkające kilometr od ich domu.... Dziś wystarczy że podłącze showup.tv a i sam coś moge na kamerce pokazać ciekawego:):) No co tu kryć mój mały już dawno nie penetrował żadnej dziury, więc taki ekshibicjonizm w internecie to całkiem duży zastrzyk seksu dla mnie... Kamerki poleciłbym każdemu kto słysząc słowo sex - odpowiada a co to jest?? Showup.tv jest odpowiedzią na to, że w Polsce brakuje powszechnego użycia sobie i bezpruderyjnego postępowania. Dla mnie sesja na kamerkach, w której pokaże mojego ogiera, jak w finale z czerwonego zamienia się w biały kolor daje mi 200 żetonów dziennie, dzięki czemu zabawa stała się sposobem na całkiem fajne dorobienie pieniędzy:):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz