środa, 10 października 2012

Czas na zmiany

Ostatnio późnym wrześniowym wieczorkiem, zasiadłem wygodnie przy kamerkach... Pierwsze co mnie ucieszyło, gdy popatrzyłem w ekran logujących się dziewczyn na moim profilu to Dziewczyna o intrygującym nicku - przeleć mnie 21. Od razu napisałem coś ciekawego i zapytałem co ją przywiodło do odwiedzenia mnie, od razu chciałem wykonać jakiś erotyczny taniec dla panienki:):). Przypominają się mi stare dobre czasy, jak się z kumplami chodziło co piątek do klubu nocnego:) i ten klimat:):), to naprawdę nie zapomniane chwile.....Już dawno rzuciłbym te kamerki i poszedł na laski co dają przyjemności za kasę, ale jednak tutaj mogę przynajmniej zarobić a współczesna dziwka chce 1/20 wypłaty normalnego przeciętnego pracownika w Polsce.....Ostatnio zaczęły mnie irytować sprzeczki kobiet na czacie, które wchodzą na moje pokazy i zaczynają nudne konwersacje, przy których od razu chce się iść spać.... Najbardziej śmieszą mnie laski, które pytają się facetów na showup.tv, jakie mają zwierzęta w domu. Czy to jest naprawdę aż tak ciekawe. Często warto zrobić wtedy przerwę i poszukać innej laski, która tylko czeka, aby zapłacić ciężko zarobione monety i wtedy puszczam zajebistą muzę i zaczyna się extra pokaz;):) Na kamerkach także spotykam starsze panie, którym naprawdę się nudzi, baaa zdarzają się już nawet takie na rencie, co naprawdę często bywa bardzo śmieszne, gdy widzę taką laskę:):). Przeglądając showup.tv tak myślę, że ile tu fajnych dziewczyn, które aż dziw że są samotne;):) Każdego dnia wstając rano zastanawiam się, do jakiej laski pierwsze uderzyć na showup.tv i mam dylemat, czy zagadać do nastolatki czy do starszej:):). Czasami już mnie denerwują bardzo młode laski, które ciągle wydziwiają na kamerkach, a nie chcą pokazać młodej dupci:):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz