czwartek, 18 października 2012

Podglądać każdy może przecież oczywiście za kasę....

Jestem w totalnym szoku, ile zarabia taka laska, występująca na showup.tv dziennie. Są to sumy, które nie śnią się, nawet zwykłym ludziom. Większość oglądaczy kamerek, to zakompleksieni ludzie, czyli tacy jak ja, którzy szukają ciągle sensu istnienia, a także rozrywek, które mogą kontynuować, gdy przychodzi już ten wyczekany długi weekend. Na showup.tv znalazłem wielu kolegów i przyjaciół, którzy są ze mną do dziś. Wreszcie z małych rzeczy potrafię się cieszyć. Bo gdy wychodzę z pracy w piątek, to wiem, że w domu czeka na mnie taka wspaniała rozrywka i to jest po prostu piękne. Wiele osób jest smutnych, z jednego prostego powodu, gdyż nie umieją znaleźć swojego miejsca, w którym będą przebywać zadowoleni i bez kompleksów. Wszyscy robimy błędy i możemy żałować, jednakże nic nie dzieje się bez przyczyny.... Dlatego jeżeli coś się nie uda, a jest w tym dużo naszej winy, to wiedzcie, że wszyscy robimy tak jak dyktuje nam serce:),  bo nie da się ciągle iść przez Życie za głosem rozumu, który też potrafi nas źle nakierować...... W Życiu należy umieć znaleźć taki kompromis, pomiędzy uzależnieniami a Życiem prywatnym. Ostatnio w moim Życiu wiele się dzieję, ale zawsze największą trudność mam w określeniu samego siebie....:). Ciekawe dlaczego i co jest tym podyktowane?? Gdy chce zaczynać od nowa to ciągle Życie znajduje na mnie nowe pułapki....  Więc się zastanawiam i jak tu po prostu wyjść na ludzi:). Ale jestem umówiony w Niedzielę:):), Dziś już prawie piątek, więc jeszcze tylko dwa dni ale znając mnie to znów większość pieniędzy prze hulam na alkohol i zabawę... Cały ja:):), czyli wiecznie niecierpliwy i rozrabiaka;):).... Ostatnio zastanawiam się czy nie pójść do psychologa, bo za bardzo zatracam się w finansach i pracy i przez to tracę rachubę czasu wolnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz