wtorek, 23 października 2012

Erotyczne zwierzenia

Kurczę, dzięki kamerkom showup.tv polubiłem sex na nowo i zacząłem odczuwać coraz większą przyjemność, gdy mój mały:) penetruję słodką i wilgotną myszkę..... Jestem uzależniony, od seksu gdy po długiej przerwie moja aktywność się polepszy:). Panowie nie ma się co oszukiwać, potrzebujemy kobiet i zbliżenia, gdyż w innym przypadku stres i testosteron, by nas pozabijał. Działają na mnie bardzo pobudzająco kobiece stopy, a także bielizna erotyczna, to już jest kosmos i ekstaza na milion procent:). Piszę tego bloga, bo już jesień zaczyna natarczywie wbijać się do mego pokoju,a w kasie pancernej pusto.... A mimo to mam tak fajne przeżycia i powiem wam, że choć pieniądze są ważne, to w żadnym przypadku nie dadzą wam szczęścia w 100 procentach..... Ja się o tym już wiele razy przekonałem i potrafię dziś docenić wartościowych i znaczących ludzi, którzy choć skromni w mowie, to potrafią tak mądrze żyć i doszli do Szczęścia, dzięki pozytywnemu myśleniu i dobrych wyborów, których brakuje większości Polakom.Chciałbym spędzić dzisiejszy wieczór jakoś fajnie, ale właśnie jest to jedno ale..... Czyli brak środków... Ciężko się wychodzi z domu nie mając money, czuje się wtedy jak więzień.... A do wypłaty 30 - tego daleko, że masakra ..... Często wydaje się mi, że Kobiety są dużo bardziej mądrzejsze od facetów, którzy tylko wydają na prawo i lewo pieniądze na przyjemności, zamiast czasami zająć się obowiązkami i pomóc swojej żonie czy dziewczynie w codziennych obowiązkach..... Czasami wystarczy zacisnąć zęby i uwierzyć, że będzie dobrze.... Pewnie tak fajnie i lekko przychodzi mi pisanie tych słów, bo w Życiu prywatnym i seksualnym zaczęło się mi układać....:) Uwielbiam cieszyć się z małych sukcesów, z tego że samochód w zimie odpali, czy że ktoś poświęci mi czas w chłodny wieczór :) .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz