niedziela, 14 października 2012

Jest nie najlepiej ale powinno być dobrze....

Ostatnio na showup.tv wyczaiłem fajną laskę, która nazywa się dziunia 28 i bardzo fajnie pokazuje ciałko..... Jestem pod wielkim wrażeniem, tego co prezentuje ta kobieta:).....Czasami mam ochotę pier****ać moim klientom w pracy, gdyż są tak upierdliwi, że potrafią i miłą Niedzielę zepsuć. Normalnie żenada po całości...Na showup.tv mogę odpocząć, tak jak się mi podoba i bez problemów, że ktoś zauważy..... Pamiętam jak w czasach szkolnych podrywało się dziewczyny przez podglądanie:). Dziś to wszystko można robić bez problemu używając kamerek, na których panienki rozbierają się, że aż miło:).  Fajnie porozmawiać z osobami, które to rozumieją, a nie zachowują się jak banda..... z polskich pubów wieczorami. Serwis ten nauczył mnie dystansu do samego siebie i tego co mówią ludzie. Taka moja dobra rada, że jeśli ktoś jest matoł i palant to traktujmy go identycznie. Staram się kształtować codziennie własną osobowość i odpowiadać ostro i zdecydowanie, na to co mówią inni, którzy zazdroszczą sukcesu.... W Polsce jest wielu idiotów, którzy zarządzają firmami, ale jeśli chodzi o kulturę w biznesie to nasz kraj schodzi na psy.....Wszyscy tutaj warczą i się kłócą, a na kamerkach spokój, wyuzdanie i pewny seks:). Takie Życie to się mi naprawdę podoba:). Wczoraj zapytał się mnie kumpel co ja planuje na weekend, a ja mówię że nic specjalnego, a on na te słowa że zbliża się impreza, więc będzie duże chlańsko.Ciekawe skąd wezmę pieniądze na alkohol, bo do wypłaty niestety daleko.... W tym roku nawet nie miałem okazji na urlop. Tak się kręci to Życie, od weekendu do weekendu, jednak niestety z kasą jest gorzej teraz w porównaniu do czerwca na przykład.... Dziwne to wszystko jest a showup.tv jak zawsze pozostaje niezmienny:):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz