poniedziałek, 15 października 2012

Blogi są dlaludzi ciekawych

W dzisiejszych czasach ciężko zarobić 50 złotych...... A co dopiero otrzymać ciekawą wypłatę na konto.Wiele jest ludzi nieszczęśliwych, nawet co mają pieniądze..... Fakt kasa jest potrzebna, ale trzeba umieć znaleźć w tym wszystkim ludzki umiar i normalność...... Dla wielu ludzi Miłość stała się bardzo ważna i to  w niej upatrują nadzieję na więcej. Wczoraj spotkałem fantastyczną Kobietę w Rzeczywistości i do dzisiejszego dnia byłem, w tak wielkim szoku, że pojechałem do niej aby zapytać co u niej i jak się czuje.Coś tak myślę, że wyjdzie z tego coś fajnego:). Jak to mówią: spotkania na spontanie są najlepsze, dlatego, że można bez problemów wyrazić to co się czuje i na spokojnie.Od kiedy dużo piszę na tym blogu, to sam zaczynam rozumieć bardziej wiele ciekawych rzeczy. Na coraz więcej mnie stać i czuję się bardziej wartościowy, gdy mogę spokojnie pracować i za to otrzymywać godziwą zapłatę.W Polsce żyje się ciężko, ale  za to można się wieczorem rozerwać na takich rozrywkach jak chociażby showup.tv:). Wiele już w życiu przeżyłem rozczarowań z kobietami, dlatego mam nadzieję, że teraz już się uda:):) Moja kamerka ostatnio jest bardzo zimna, bo jakoś nie mam ochoty na nią zaglądać, gdyż zwyczajnie nie mam po prostu czasu i chęci..... Rzeczywistość staje się dla mnie coraz bardziej ważniejsza, dlatego, że tutaj jestem prawdziwy, a na blogu i kamerkach zawsze udaje kogoś kim nie jestem. Chciałbym mieć powoli Rodzinę i mieszkanie lub piękny dom nad morzem, ale ciągle jakiś niezadowolony klient,  chce zepsuć mi Życie przyszłe i rodzinne, czemu polska musi być takim dziwnym krajem......?? Ba ci klienci potrafią wypisywać tuż przed spaniem, co totalnie mnie denerwuje.Poznałem dużo ludzi w Ameryce i są lepsi od polaków.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz