czwartek, 29 listopada 2012

Pokazy na kamerkach – rozrywka, która się nie nudzi?


Zaglądając pierwszy raz na ShowUp.tv byłem bardzo podekscytowany, bo nie ukrywam, że był/jest to portal, którego długo szukałem. Niemniej jak z każdą rozrywką zakładałem, że po okresie fascynacji przyjdzie okres znudzenia, kiedy zwyczajnie zacznę omijać kamerki, aż całkiem o nich zapomnę lub do momentu kiedy znowu nie zechce mi się wrócić. Czekałem na ten moment i czekałem, ale nie przychodzi! Czyżbym w końcu znalazł rozrywkę, która mi się nigdy nie znudzi?

Użytkownikiem serwisu jestem praktycznie od początku. Byłem świadkiem momentów, w których nie działał – gdzie nawet mówiłem sobie „eh, kolejny serwis, który zapowiadał się fajnie i nagle znikł”, a także tych, w których miał się świetnie. Nawet brałem udział w organizowanych konkursach i udało mi się raz wygrać 200 żetonów :D

Nie wiem co ma na to wpływ, ale serwis przyciąga jak magnes – a przynajmniej mnie. Na ShowUp.tv wchodzę praktycznie codziennie. Mam już grupę ulubionych kamerek, które każdego dnia odwiedzam – dziewczyn, z którymi jestem już na „Ty” itp. Czy można to nazwać uzależnieniem? Nie wiem, ale nawet jeśli tak, to w ogóle mi to nie przeszkadza, bo jakby nie patrzeć, nie wyrządza mi to żadnej szkody. Obserwując kamerki widzę, że chyba nie tylko ja mam takie odczucia. Dochodzę do takiego wniosku, ponieważ poza nowymi użytkownikami, których każdego dnia przybywa, nadal można spotkać setki użytkowników, którzy tak jak ja są tu praktycznie od początku.

Dlaczego ta rozrywka jest inna niż wszystkie i się nie nudzi? Czyżby wpływ na to miał fakt, że opiera się ona na kontakcie z innymi ludźmi? Wirtualnym bo wirtualnym ale jednak kontakcie? Co o tym myślicie? Czy jest tu ktoś, kto odwiedzał ten serwis z kamerkami, ale po czasie przestał? Czy jednak wszyscy tak jak ja, nie mogą (i nie chcą) się od niego oderwać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz